wtorek, 25 września 2018

Pamiątki dziecięce

Witaj :)

Niedawno urodziła się Maja, a Janek został ochrzczony. A ja wykonałam dla nich pamiątki z okazji tych szczególnych dni :)

 Dla Mai zrobiłam exploding box, w środku którego znajduje się kołyska, a w niej pierwsza "uszyta" przeze mnie pościel :D
Janek z kolei otrzymał kartkę w pudełku, z którym miałam nieco przebojów, ale o tym opowiadam w krótkim filmiku. Zapraszam :)

Kartki nie sfotografowałam, ale box prezentował się tak:





Boxik zgłaszam na wyzwania:








3 komentarze:

  1. Piękny dziecięcy boksik, wykonany z wielką dbałością i starannością, jest uroczy:)
    W imieniu DT Artimeno dziękuję za udział w naszej zabawie.
    Również w imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i musiałam tutaj wrócić, bo zobaczyłam oczywiście filmik, dlaczego nie powinno się scrapować w nocy;) Powiem, uśmiałam się, a głownie dlatego, że ja podobne wpadki też już zaliczyłam, ale z pudełeczkiem jeszcze nie ;) Ale boję się, bo można? można :)) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaliczyłam wpadkę identyczną i to w dzień, więc łączę się w bólu! Pudełeczka śliczniusie, ja bardziej optuję za niebieskim. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń